MB Finansų centro vyriausiojo buhalterio paslaugos yra skirtos įmonėms norinčioms užtikrinti savo buhalterinės apskaitos kokybę ir sutaupyti. Vyriausiasis buhalteris atsako už įmonės finansinių ataskaitų ir mokesčių deklaracijų rengimą ir teikimą, buhalterinės informacijos analizę ir konsultavimą, buhalterinės politikos ir procedūrų nustatymą ir kontrolę.
MB Finansų centras turi kvalifikuotus ir patyrusius specialistus. Mes galime suteikti vyriausiojo buhalterio paslaugas įvairiems verslo sektoriams ir juridiniams asmenims. Naudojame B1.lt programą debesyje, kuri esamuoju metu leidžia matyti visus atlikamus veiksmus ir operacijas.
Žinojimas kuria vertę. Štai kodėl pažangiai mąstantys bendrovių vadovai kelia klausimą: kam samdyti buhalterį, dirbantį keliose bendrovėse, kuris gali netikėtai susirgti arba atsisakyti darbo, bendrovės finansus palikdamas be kontrolės?
Kam kurti darbo vietą samdomam darbuotojui, mokėti socialinio draudimo mokesčius, investuoti į kompiuterinę įrangą ir brangias buhalterines programas, aprūpinti kanceliarinėmis priemonėmis ir visuomet pačiam dalyvauti buhalterinės apskaitos procese? O kur dar laiko ir energijos reikalaujantis bendradarbiavimas su valstybinėmis institucijomis?
Susumavus visas išlaidas ir nepatogumus paaiškėja: sutartis su patikima buhalterine bendrove kainuoja mažiau ir finansine, ir žmogiškąja prasme.
Nesvarbu, ar rūpinamės tik įmonės buhalterija, ar platesne sfera – mūsų specialistai negaili dėmesio, kad įsigilintų į klientams rūpimus dalykus.
Įmonės steigimas yra atsakingas, bet pakankamai paprastas procesas. Norint sutaupyti laiko ir pinigų, galima pasirinkti įmonės steigimą elektroniniu parašu, kuris turi daug privalumų: įmonę įsteigsite greičiau, pigiau ir lengviau. Nereikės vykti pas notarą ar į Registrų centrą. Elektroninis parašas vėliau labai palengvins įmonės veiklą.
Elektroniniu būdu galima įsteigti įvairių teisinių formų juridinius asmenis tokius kaip individuali įmonė, uždaroji akcinė bendrovė, asociacija, mažoji bendrija, viešoji įstaiga, labdaros ir paramos fondas. Elektroniniu būdu dokumentai gali būti pateikiami tiesiogiai Registrų centro savitarnos sistemoje arba mes galime padėti jums užpildyti reikiamus duomenis savitarnos sistemoje ir pilnai įregistruoti įmonę. Mes taip pat pakonsultuosime jus apskaitos klausimais.
Mes esame įsteigę daugiau nei 400 įmonių todėl žinome daug subtilybių ir reikalavimų įmonės steigimo procese. Įmonę įsteigsime per 1-3 dienas už 200-250 eurų.
Susisiekite su mumis ir mes aptarsime jums patogiausią įmonės steigimo būdą.
Norite kuo greičiau pradėti veiklą? Galime pasiūlyti super greitą sprendimą. Parduosime jau įsteigtą ir veikiančią įmonę, Jums tik reikės nuvežti dokumentus į registrų centrą ir būsite pasiruošę veiklai.
Naujos įmonės: šiuo metu neturime
Įmonės su istorija be skolų ir įsipareigojimų:
Pavadinimas: UAB "Vandenukas". Steigimo data: 2014-09-15
Pavadinimas: UAB "Auristida". Steigimo data: 2013-08-19
Pavadinimas: UAB "Domineta". Steigimo data: 2012-07-19
Kaina: 400 EUR
Fiskalinis agentas yra juridinis arba fizinis asmuo, kuris atstovauja užsienio įmonei Lietuvoje mokesčių klausimais. Padeda užsienio įmonei įsiregistruoti PVM mokėtoju Lietuvoje, pateikti PVM deklaracijas ir kitus dokumentus mokesčių inspekcijai, organizuoti PVM permokos grąžinimą ir konsultuoti mokesčių klausimais.
Šios paslaugos taip pat yra būtinos užsienio asmenims, kurie yra įsikūrę už Europos Sąjungos teritorijos ribų ir neturi padalinio Lietuvoje. Fiskalinio agento paslaugos padeda užsienio įmonėms sutaupyti laiko ir pinigų, nes joms nereikia steigti padalinio arba samdyti buhalterio Lietuvoje. Fiskalinis agentas taip pat padeda išvengti mokesčių klaidų ir baudų.
Šias paslaugas gali teikti tik įmonės ir asmenys atitinkantys nustatytus kriterijus. Kaina priklauso nuo užsienio įmonės veiklos apimties ir sudėtingumo.
Paslaugos yra reikalingos užsienio įmonėms, kurios Lietuvoje:
Pilnos buhalterinės apskaitos paslaugos yra skirtos įmonėms, kurios nori patikėti savo finansų ir mokesčių tvarkymą profesionalams. Pilnos buhalterinės apskaitos paslaugos apima visus būtinus darbus ir procesus, susijusius su įmonės finansine veikla.
Be buhalterinės apskaitos neišsiverčia nė vienas juridinis asmuo. Siekdami jus apsaugoti nuo brangiai kainuojančių problemų, mes siūlome rinktis kokybiškas apskaitos paslaugas.
MB Finansų centras teikia profesionalias buhalterinės apskaitos tvarkymo paslaugas vidutinėms ir mažoms įmonėms. Atsižvelgdami į Jūsų poreikius, taikome individualius sprendimus, prisiimame atsakomybę už teisingą apskaitos įforminimą, konsultuojame visais apskaitos ir mokesčių klausimais, teikiame pasiūlymus, kaip efektyviai valdyti ir mažinti mokesčius.
Suprasdami, kokia įmonei svarbi harmoninga buhalterinė aplinka, mūsų specialistai savo žinias ir patirtį investuoja į pačias aktualiausias buhalterinės apskaitos sritis.
Suteikiame prisijungimą prie Jūsų įmonės apskaitos duomenų bazės.
GPAIS yra vieninga gaminių, pakuočių ir atliekų apskaitos informacinė sistema, kurią administruoja Aplinkos apsaugos agentūra.
GPAIS paslaugos yra skirtos įmonėms ir organizacijoms, kurios privalo vesti gaminių ir pakuočių tiekimo rinkai arba atliekų susidarymo ir tvarkymo apskaitą pagal galiojančius teisės aktus. GPAIS paslaugos apima:
GPAIS paslaugos Klaipėdoje padeda įmonėms ir organizacijoms sutaupyti laiko ir pinigų, užtikrinti savo apskaitos kokybę ir teisėtumą, išvengti klaidų ir baudų, gauti patikimus ir aktualius duomenis apie savo veiklą.
GPAIS apskaita privaloma visoms įmonėms ir individualią veiklą vykdantiems asmenims, kurių veikloje gaminamos, naudojamos ar importuojamos pakuotės, susidaro pavojingosios ar nepavojingosios atliekos.
GPAIS apskaita taip pat privaloma gamintojams ir importuotojams, kurie tiekia vidaus rinkai transporto priemones, elektros ir elektroninės įrangos gaminius, baterijas ir akumuliatorius, apmokestinamuosius gaminius.